ADAMO PIZZERIA

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 317 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Adamo Pizzeria. Meer weten? Ontdek meer

5 jun 2026 om 18:02 was lekker maar duurde veel te lang.
4 jun 2026 om 22:32 Zeer goede kwaliteit eten. Het deeg, de toppings, de ingrediënten; eigenlijk klopt alles aan de pizza. Daarnaast is alles halal, waardoor we met een gerust hart kunnen eten. De pizza's worden netjes geleverd in een mooie doos, inclusief sausjes. Houden zo
14 mei 2026 om 20:30 Als nieuwe bewoners van Hilversum wilde we graag tijdens de verbouwing een pizzaatje bestellen dus besloten mijn partner en ik bij adamo pizzeria te bestellen en oprecht waren dit de lekkerste pizza’s die wij gegeten hebben. We gaan zeker vaker bestellen!
14 mei 2026 om 17:26 lauw en een UUR te laat..
23 apr 2026 om 17:40 echt super lekker, vers, knapperig, zeker een aanrader!
9 apr 2026 om 23:17 Wachttijd lang , en eten koud, bezorger netjes
7 apr 2026 om 11:44 Het was een heerlijke pizza shoarma met een gratis Fanta.
20 mrt 2026 om 22:34 Het was heerlijk.
20 mrt 2026 om 19:31 geweldige pizza! goed van smaak en top ingrediënten. iets minder kaas zou perfect zijn!
8 mrt 2026 om 17:46 super goed eten! al vaker besteld alleen wel half uur te laat